- Farmville 2 World
5/28/2013
Salı, Mayıs 28, 2013

Sınırsız Yem Gübre Biberon Hızlı Yem ve Büyütücü hilesi



                                                          
                         FarmVille 2 Hile Paylaşımları (Farmville Cheat Blogs,groups and Pages) :
1. Farmville 2 World - http://farmville-2-masters.blogspot.com/
2. Player Support - http://support.zynga.com/home/farmville-2
3. 
3D FarmVille 2 Info Page - http://www.facebook.com/3DFarmVille2
4. Group Farmers 2 - 
http://www.facebook.com/groups/500934069943388
5. 
FarmVille 2 Linkleri (Farmville 2 Feed): https://www.facebook.com/?sk=app_321574327904696





Greken Kodlar
Value Type : Double
Scan Type : Value between
arat ----> 25
değiştir --->  İstediginiz Rakam   

18 yorum :

  1. hile için baştan teşekkür ederiz yannız şöyle bir sıkıntım var şimdi gübreleri silmem lazım görevi tamamlamak için nasıl silicem bu gübreleri :-?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arat : fertilizer
      değiştir: coins
      buğday ekin ve sayfayı yenileyin
      yalnız gübre ambarınızı envanterinize atın daha sonra bu hileyi yapın

      Sil
  2. Hile yardimlariniz icin tesekkürler.

    Fakat ne zaman bu hileyi yapmayi denesem plugin cöküyor. (isletim sistemim win 7 ultimate 64bit cheatengine 6.2 kullaniyorum.)yardim ederseniz sevinirim tesekkürler.

    YanıtlaSil
  3. mozılladan deneyın hılelerı hala devam ederse mozıllanın eskı surumlerınden bırını kulllanın

    YanıtlaSil
  4. Maalesef ben yapamadım,bu hile sadece paketler için mi geçerli? Eğer öyleyse benim için imkansız,çünkü hiç gübre, yem veya su paketim yok, hepsi tane ile. Ben de adedi bire çevirip arattırdım, tabii nerdeyse milyon tane item çıktı, bunları da bir seferde seçemedim (öyle bir option yok), tek tek alta almak gerekiyor aldıktan sonra da değerleri tek tek değiştirmek gerekiyor. Ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  5. Maalesef ben yapamadım, bu hile sadece paketler için mi geçerli? Öyle ise benim için gerçekten imkansız, çünkü benim ne gübre ne yem ne de su paketim var, yani hepsi tane ile. Ben de adedi sizin girdiğiniz gibi 25 değil de 1 olarak girdim ve arattırdım tabii milyon tane item çıktı. Bunlar da hepsi birden seçilemiyor (öyle bir option yok, sağa tıklamayla da olmadı)hepsini tek tek seçip alta almak ve tek tek değerlerini değiştirmek mümkün değil. Ne yayapbilirim?

    YanıtlaSil
  6. hile oldu ama tarlada ne var ne uok hepsi gitti.tarla sıfırlandı ne hayvan var nede bir şey yardım lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba aynı sorun bendede var acil yardım edebilirmisiniz

      Sil
    2. aynı sorun bendede var acil yardım edermisiniz

      Sil
  7. görevi yapmak için su nasıl silinebilir 7.9m su var

    YanıtlaSil
  8. Görev tamamlanabilmesi için su nasıl silinebilir oyun ekranı su 7.9m

    YanıtlaSil
  9. artık bu hileler olmuyormuu yapılmıyor eskiden oluyordu ama yeni bir şeyler bulanlar varmı acaba

    YanıtlaSil
  10. artık bu hediyeler sınırsızlık yeşil para vs olmuyor arkadaşlar yeni bir hile çeişidi bulanlar varsa lütfen paylaşsın yaa

    YanıtlaSil
  11. ben verdiğiniz bütün hileleri başarıyla yapıyorum çokkkk tşk ederim farm parasına ihtiyacım yok onunla alabileceğim herşeyide alıyorum zaten yine cheat engineyle tşkler......

    YanıtlaSil
  12. Olmuyor malesef değişen hiç bir şey olmuyor. Envanterde eklenen hiç bir ürün olmuyor? Yardım edecek yok mu? Bu hile artık çalışmıyor mu?

    YanıtlaSil
  13. yaptim yamtim ama ne var ne yok hersey kayboldu nasil geri getiririm bir cozumu varmi yoksa oyunu birakalimmi

    YanıtlaSil
  14. geri alamazsınız tekrardan duzenlemenız lazım bu hıelerı yaparken abartmayın farkedılınce ya banlanırsınız yada esyalarınız sılınır..

    YanıtlaSil
  15. Kaybolan Eşyaları Geri Getirme Hilesi
    https://www.youtube.com/watch?v=mXsb3-HMIXQ&feature=youtu.be

    YanıtlaSil





  • Popular
  • Labels
  • Archive