- Farmville 2 World
7/26/2013
Cuma, Temmuz 26, 2013

Farmville 2 Banlı Oyunu Açma Hilesi










Bypass FarmVille 2 Suspension

1.   Open FarmVille 2 in Mozilla Firefox.
2.   Right click on screen or frame displaying the suspension message. Click ‘This Frame’ and then ‘Show only this Frame’
3.   Look and find "‘banned.php? s=SUSPENDED’" in the web address bar of Mozilla Firefox.
4.  Replace it with ‘flash.php?isOuterIframe=1’ and click on ‘Go the address’ or press ‘Enter’. Bingo you are in FarmVille 2 game. But you need to follow the same steps until your suspension is over. Do not worry, below is the simple solution.

5.  To avoid following the above steps in future, Bookmark the current web address. Next time whenever you see the Screen of FarmVille 2 Suspension, just click on the bookmark to bypass the FarmVille 2 suspension.




Silinecek Yer : banned.php?s=SUSPENDED 
Düzenlenecek Link: flash.php?isOuterIframe=1 



                                                                                         Resimli  Anlatım



1



2


                                                                             3








12 yorum :

  1. Yardiminiz icin cok tesekkurler ileride cok isimize yarayacak...

    YanıtlaSil
  2. Artik bunu da kabul etmiyor,yine ban'li olarak aciyor bende.

    YanıtlaSil
  3. Birader çok teşekkürler ya saolasın. Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. SAYFADAKİ SOLDAKİ BÖCEK ÇOK RAHATSIZ EDİCİ BİLGİNİZE.

    YanıtlaSil
  5. sürekli hay aksi deyip oyundan atıyor bu hilede işe yaramıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorunu çözdünüz mü ben dede aynı sorun var. ne olur bana yardım edin. hay aksi yüklerken sorun yaşadık.yenileyerek devam edin yazısından nefret etmeye başladım.oyuna giremiyorum

      Sil
    2. HAY AKSİ sorunu çözdünüz mü ben dede aynı sorun var. ne olur bana yardım edin. hay aksi yüklerken sorun yaşadık.yenileyerek devam edin yazısından nefret etmeye başladım.oyuna giremiyorum

      Sil
  6. çok denedim işe yaramadı.. :(

    YanıtlaSil
  7. her şey kayboldu geri getirebilirmiyim

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar oyun çubuğu takılı kalıyor vede aynı anda hay aksi hatası veriyor lütfen yardımcı olabilirmisiniz teşekkürler şimdiden :'(

    YanıtlaSil





  • Popular
  • Labels
  • Archive