- Farmville 2 World
4/16/2013
Salı, Nisan 16, 2013

Yapıları Silme İşlemleri


                                                         

----------------------------------------------------------------------------------------------------------                              FarmVille 2 Hile Paylaşımları (Farmville Cheat Blogs,groups and Pages) :
1. Farmville 2 World - http://farmville-2-masters.blogspot.com/
2. Player Support - http://support.zynga.com/home/farmville-2
3. 
3D FarmVille 2 Info Page - http://www.facebook.com/3DFarmVille2
4. Group Farmers 2 - 
http://www.facebook.com/groups/500934069943388
5. 3D FarmVille 2 Info Page - http://www.facebook.com/3DFarmVille2
6. 
FarmVille 2 Linkleri (Farmville 2 Feed): https://www.facebook.com/?sk=app_321574327904696



Value type: String

ara        --> 
   e_building_silo_construction_l1
değiştir  -->   e_deco_animated_kite_flying_red

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin...







Value type: String

ara        --> 
    e_building_well_construction_l1
değiştir  -->   e_deco_animated_kite_flying_red

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin...








Value type: String

ara        --> 
     e_building_manger_construction
değiştir  -->    e_deco_animated_flag_expansion

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin...





Value type: String

ara        --> 
      e_building_watertrough_construction
değiştir  -->     e_deco_animated_random_hitchingpost

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin...





Value type: String

ara        --> 
      e_building_henhouse_construction
değiştir  -->     e_rare_crafted_cookies_sunflower

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..






Value type: String

ara        --> 
      e_building_furnace_construction
değiştir  -->     e_deco_animated_kite_flying_red

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..







Value type: String

ara        --> 
       e_building_treat_bin_construction
değiştir  -->       e_deco_animated_kite_flying_green

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..




Value type: String

ara        --> 
       e_building_workshop_construction_l1

değiştir  -->       e_deco_animated_random_hitchingpost

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..





Value type: String

ara        --> 
       e_building_chickencoop_construction_l1
değiştir  -->      e_deco_inbloom_flowerbox_planter_qtsm1

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..





Value type: String

ara        --> 
       e_building_dairystation_construction_l1
değiştir  -->       e_deco_wanderingpig_wheelbarrow_gnome_a

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..




Value type: String

ara        --> 
      e_building_goatshed_construction_l1
değiştir  -->     e_deco_animated_random_hitchingpost

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..





Value type: String

ara        --> 
      e_building_spinningwheel_construction_l1
değiştir  -->     e_deco_animated_newyear_fwork1_turquoise

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..




Value type: String

ara        --> 
      e_building_fertilizerbin_construction_l1
değiştir  -->      e_deco_animated_newyear_fwork1_turquoise

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..





Value type: String

ara        --> 
       e_building_sheepshack_construction_l1
değiştir  -->      e_deco_animated_newyear_fwork1_purple

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..





Value type: String

ara        --> 
       e_building_grove_construction_sqr_free
değiştir  -->      e_deco_inbloom_flowerbox_planter_qtsm1

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..





Value type: String

ara        --> 
       e_building_grove_construction_long_std
değiştir  -->      e_deco_inbloom_flowerbox_planter_qtsm1

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..






Value type: String

ara        --> 
       e_building_pig_tree_construction_l1
değiştir  -->      e_deco_animated_random_hitchingpost

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..





Value type: String

ara        --> 
       e_building_kiln_construction_l1
değiştir  -->      e_deco_animated_kite_flying_red

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..







Value type: String

ara        --> 
       e_building_pigoutput_construction_l1
değiştir  -->      e_deco_newyear_scarecrow_celebration

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..







Value type: String

ara        --> 
       e_building_butterfly_basket_construction
değiştir  -->      e_deco_animated_newyear_fwork1_turquoise

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..





Value type: String

ara        --> 
       e_building_beebox_construction_l1
değiştir  -->      e_deco_animated_kite_flying_green

Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..




Value type: String

ara        -->   e_building_nesting_tree
değiştir  -->  e_deco_butterchurn_wood


Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin...






Value type: String

ara        -->   e_building_bakesaletable_construction
değiştir  -->  e_deco_animated_newyear_fwork1_purple


Marie'yi Ziyaret edin tarlanıza dönün 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin...





Value type: String

ara        -->   e_building_horse_tree_construction
değiştir  -->  e_deco_animated_kite_flying_yellow 


Marie'yi Ziyaret edin tarlanıza dönün 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin.





Value type: String

ara        -->   e_building_cowstorage_construction_l1
değiştir  -->  e_deco_animated_newyear_fwork1_purple


Marie'yi Ziyaret edin tarlanıza dönün 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin.





Value type: String

ara        -->   e_building_reuniontable_construction
değiştir  -->  e_deco_newyear_scarecrow_celebration


Marie'yi Ziyaret edin tarlanıza dönün 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin.






Value type: String

ara        -->   e_building_horseshoe_press_construction
değiştir  -->  e_deco_wanderingpig_wheelbarrow_gnome_a


Marie'yi Ziyaret edin tarlanıza dönün 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin.




Value type: String

ara        -->   e_building_nursery_goat_construction
değiştir  -->  e_rare_crafted_cake_blackberry_cream


Marie'yi Ziyaret edin tarlanıza dönün 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin.




Value type: String

ara        -->   e_building_hotballoontable_construction
değiştir  -->  e_deco_wanderingpig_wheelbarrow_gnome_a


Marie'yi Ziyaret edin tarlanıza dönün 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin.



Value type: String

ara        -->   e_building_summer_basket_construction
değiştir  -->  e_deco_animated_newyear_fwork1_purple


Marie'yi Ziyaret edin tarlanıza dönün 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin.

59 yorum :

  1. yapı silme diyorsunuz ama olmuyor bu işlem siz milletle alaymı ediyorsunuz arkadaşım aslımda sizin sayfanızı ziyaraet edende kabahat

    YanıtlaSil
  2. sen malsan admin ne yapsın gayet de güzel çalışıyor hepsi emeğine sağlık admin

    YanıtlaSil
  3. hepside calisiyor emege saglik tskler

    YanıtlaSil
  4. kuş yuvalı ağaçı silme kodunu verirmisiniz

    YanıtlaSil
  5. Kuş Yuvalı Ağaç İnşaatı Silme

    Value type: String


    ara --> e_building_nesting_tree
    değiştir --> e_deco_butterchurn_wood


    Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün..

    YanıtlaSil
  6. bende 2 tane hayvan var silemiyorum kaldlar orda isimleride yok yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  7. Selam arkadaşım kuyuyu silemiyorum kodu silo ile aynı bile kelebek evi ve real ca mandırası inek ahırı silme kodunu verirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  8. duzeltıldı yenı kodlar eklendı

    YanıtlaSil
  9. siteniz çok güzl çoğu hile sorunsuz işliyor ama bi tek kuyu değişmiyor yanlışlıkla 5 tane kuyu yaptım şimdi silmek istiyorum silemiyorum

    YanıtlaSil
  10. hıleyı tersınde yapın sılınır

    YanıtlaSil
  11. ödüllü tavuk kümeslerini silmek istiyorum ama olmuyor, kümüsleri hepsini yani 10 tanesini tarlaya yerlestiriyorum, kodlari veriyorum, maria yi ziyaret ediyorum, geri dönüp bes saniye bekliyorum sonra yeniliyorum, ama genede olmuyor, kackere denedim, neyi yanlis yapdimi söylermsiniz?

    YanıtlaSil
  12. oyunu yenılemeyın kumeslerıde tarlaya koymayın envanterden kodu degıstırdıkten sonra cıkarın ve satın kodu kopyalarken dıkkat edın bosluk olmasıın degıstırıken

    YanıtlaSil
  13. merhabalar benimde taş yaya köprüsünü silmem lazım kodu varmı acaba ???

    YanıtlaSil
  14. Arkadaşlar Ürün Kurutucusunu nasıl silebilirim acaba. Acil Yardım.

    YanıtlaSil
  15. iyigünler öncelikle siteniz çok güzel hileler sorunsuz çalışıyor lütfen sincap ağacınıda silme kodunu söyleyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız9 Eylül 2013 07:30

      Sincap ağacı Silme kodları
      arat:e_building_squirrel_tree
      değiştir:e_deco_bugzapper_generic <--böcek cız cihazı
      Maria yı ziyaret edin

      Sil
  16. arkadaşlar arı kovanını nasıl silebilirim şu içinden gübreleme cıkanı yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tolga bozkurt
      e_hive_honey aratın sonucları e_crop_onion ile değiştirin Maria yı ziyaret edin

      Sil
    2. Teşekkürler İlkay Yurttaş bana da lazımdı :) Oldu ..

      Sil
  17. Slm bu silme işlemi olmuyor neden ?

    YanıtlaSil
  18. ödüllü tavuk kümesi almak istiyorum ama yapamıyorum yardımcı olabilecek varmı?

    YanıtlaSil
  19. Arkadaşlar yardım için Grubumuza başvurabilirsiniz FARMERS Grup

    https://www.facebook.com/groups/500934069943388/

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Admin ATÖLYE SİLME
    Value type: String

    ara --> e_building_workshop_construction_l1
    değiştir --> e_deco_animated_random_hitchingpost

    Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün.. 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin..
    Ben bunları uyguluyorum ama yenilediğim zaman silinmemiş acaba bunları yapmadan marketten herhangi bir item alıyormuyuz yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hiç bir şey almıyorsunuz ki zaten oyun fazlalık olan atölyeleri geri alıyor

      Sil
  21. ellerine sağlık admin herşey çok güzel ve başarılı gidiyor ama inşaat silemeyen gerizekalılar video yu düzgün izleseler yaparlar :):)

    YanıtlaSil
  22. yardım ederseniz sevinirim ben arı kovanlarını silemiyorum satamıyorum envantara atamıyorum kaldırmaya çalışıyorum tarla ile beraber kalkıyo yardım ederseniz mimnettar kalırım kolay gelsin denildiği gibi yaptım olmuyor ne olur yardım by

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar merhaba,

    fazla olan yakıt pompasını nasıl silebiliriz. yardım lütfen.

    YanıtlaSil
  24. ya arkadaşlar silo silmek için artma yapıyorum değiştirmede yapıyorum odan sonra shockhave yanıt vermiyor diyor maria yi ziyaret edemiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  25. lütfenn YARDIMMMMMM dondurulmuş yiyecek kabini aldım silemiyorum lütfen bi yardım ????

    YanıtlaSil
  26. Value type: String

    Ara : e_building_crafting_timed_freezer
    Değiştir : e_deco_animated_kite_flying_green

    Marie'yi Ziyaret Edin tarlanıza dönün 5 Saniye Sonra Oyunu Yenileyin.

    YanıtlaSil
  27. hileyle 5. seviye tarla aldım fakat şu an silemiyorum tarla fazlalığı var diye uyarı veriyor yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 seviyedeki tarlami silemiyorum , nasil silebilirim yardim lütfen...

      Sil
  28. Admin ellerine sağlık çokda güzel çlışıyor arkadaşlar bence hangisine yetişsin facede grubpları var kaç bin kişiyle uğraşıyor kolay değil yani hakkını yemeyin :)

    YanıtlaSil
  29. ilker Caner
    walter arabasını silemiyorum

    YanıtlaSil
  30. walter arabasını silemiyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  31. Walter'in Kamyon Garajı Silmek İçin
    Value type: String
    ara --> e_npcfarm_decoration_walter_carport
    değiştir --> e_deco_animated_random_hitchingpost

    YanıtlaSil
  32. 40000 i aşkın yakıt var. görev yapmam için bunları silmem lazım. bu konuda yardı olabilirimisiniz

    YanıtlaSil
  33. Arkadaşlar yakıt deposunu silme ve yakıt deposunu boşaltma(sıfırlama) kodları var mı? Paylaşırsanız seviniriz

    YanıtlaSil
  34. yakıt pompası silmek için admin nabcaz?

    YanıtlaSil
  35. hocam şu bakım evleri tavşan keçi koyun tavuk bunları nasıl sileceğiz? keçiyi yaptım olmadı.

    YanıtlaSil
  36. arkadaşlar 5.seviye hayvan ambarı aldım ve oyunu kitliyor sürekli hata veriyor yapıyı silmeyi bilen varmı yardımcı olursanız sevinirim tşklerr..

    YanıtlaSil
  37. 1.seviye tarlaları nasıl silicem kodlarını alabilirmiyim lütfen

    YanıtlaSil
  38. bu hileler tamam elinize emeginize saglık yalnız önerim silo hilesini yapıyoruz birde onları yemliklerin içine atabilsek daha iyi olmazmı hem yem kapasitesi daha çok artar su deposuna su kuyularını ekledigimiz gibi yani olabilirmi böyle bir hile yapılabilirse farmville2 de tarih yazmış olursunuz :-)

    YanıtlaSil
  39. hayvan ambarını silme kodlarını almam mümkünmü?tşk.

    YanıtlaSil
  40. kümes almak için ağaçlığa 4 tane portakal ağacı ekip hileyi uyguladık ama ne silinebiliyor ne toplanıyor nede envantere atılıyor ayrıca kümes görünüyor ama üzerine tıklayınca önce ağaçları kaldırın diyo :(

    YanıtlaSil
  41. hayvanları ekledigimiz ahırı nasıl silebilirim bilgisi olan varsa lütfen kodları atabilirmi

    YanıtlaSil
  42. 5.sevye hayvan ambarını silme kodlarını bilen arkadaşlar lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. e_deco_animated_kite_flying_red
      e_building_storage_animalpen_l5
      komşu zıyaretı yapıp oyuna geri donun degısmesse oyunu yenıle

      Sil

  43. e_deco_animated_kite_flying_red
    e_building_storage_animalpen_l5
    komşu zıyaretı yapıp oyuna geri donun degısmesse oyunu yenıle

    YanıtlaSil
  44. Admin Bende 2 mutfak var.Birini silmek istiyorum yardımcı olurmusun.

    YanıtlaSil
  45. Merhaba, ben hile yaparken yanlışlıkla 2 tane mantar arama alanı oldu. Tam da tarlamın ortasında nasıl silebilirim yardımcı olur musunuz.

    YanıtlaSil
  46. Muhammed Bozkurt
    Value type: String

    Ara ------>e_building_foraging
    Değiştir->e_deco_woodpile_log (kütük yığını)

    komşu ziyareti yapın

    YanıtlaSil
  47. murat aktaş
    Value type: String

    Ara-------- e_building_countrykitchen_wood_l1
    Değiştir-- e_deco_animated_kite_flying_green (taze nefes uçurtması)

    İşlemini yaptıktan sonra Komşu ziyareti yapıyoruz tarlamıza dönüyoruz ve oyunumuzu yeniliyoruz

    YanıtlaSil
  48. bende inşaatta ahır var görevi tamamlayamadığım için inşaat halinde kaldı nasıl kaldırabilirim ben onu.... öylece kaldı yerinde...

    YanıtlaSil
  49. ahır kaldı elimde inşaat halinde nasıl kaldırabilirim görevin süreside gecti yardımcı olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  50. nasıl farmville2'yi yenden basltrm

    YanıtlaSil
  51. Emeği geçen tüm arkadaşlarımıza sonsuz teşekkürler Harika bir iş yapmışsınız sorunsuz ve çalışan codlar teşekkürler

    YanıtlaSil





  • Popular
  • Labels
  • Archive