- Farmville 2 World
5/09/2013
Perşembe, Mayıs 09, 2013

Farmville 2 New Trainer Hile Programı Ve Kullanımı

FarmVille2 oyununda istediginiz dekorasyon,hayvanlar ve diğer üretim ürünlerini
almak çok kolay .Bunun için gerekli olan Cheat Engine programı ve verilen kodlar.
Peki hileyi nasıl yapacaksınız ? Çok basit ,iste uygulamanız gereken adımlar ;


1.Oyununuzu açın
2.Cheat Engine programını açın
3.Pc işaretinden tarayıcınızı seçin
4.Value type seçin,
5.İlk kod dekorasyon ise alıp bahçenize yerlestirin.
verilen ilk kodu aratın çıkan değerleri seçip aşagı alın.Aşağı aldıgınız degerleri seçip 
Value'sine verilen 2. kodu girin.Takas ürününü envantere atın yada mutfakda hazırlamanız istenen ürünü hazırlayın. Ve sonunda oyununuzu yenileyin...


How to use the Cheat?
1-Open FarmVille 2 in Mozilla Firefox
3-Open Process and select plugin-container.exe
4-Choose for new scan and Change Value type to String
5-Scan the code (..........)
6-Replace the above code with (...........)
7-Refresh the browser after some time...




                                                      
                         

Farmville 2 New Trainer Hile Programı Ve Kullanımı

Yeni yayınlanan Farmville 2 Hile programı ile birçok hileyi kolayca yapabilirsiniz. 
Eski Farmville 2 hile programına göre daha kullanışlık , kolay ve sade bir arayüze sahip.

1- Öncelikle oyuna girin ve ardından programı açın. Choose your browser here yazan alandan tarayıcınızı seçin ve ardından Attach to Written Processor tuşuna basın. Hangi tarayıcı için neyi seçeceğiniz karşısında yazıyor. Eğer oyun açık değilken bu işlemi yaparsanız hata verir.

2- Tarayıcımızı seçtikten sonra Terms of Service sayfası açılacak birkaç saniye beklerseniz kendi otomatik hack ayarları bölümüne geçecektir.

3- Programımız artık hazır şimdi istediğiniz hileyi aktif ederek kullanabilirsiniz.
Hile Programının Özellikleri :

Yukarıdan aşağıya doğru özelliklerin ne işe yaradığını sıralıyorum.

1- Make cash items to cost coinsi aktif ederseniz marketten cash ile satın alınan herşeyi coins yani altın ile satın alabilirsiniz.

2- Shop+req mets and more will be 0 seçeneğini aktif ederseniz marketti hemen hemen herşeyi ve fazlasını ücretsiz alırsınız.

3- Shop+req mets and more will be 1 seçeneğini aktif ederseniz marketti hemen hemen herşeyi ve fazlasını 1 altına alırsınız.

4- Enable water hack+crafting powerı aktif ederseniz suyunuz hiç bitmez ve atölye , mutfak gibi yerlerde sınırsız üretim yapabilirsiniz.

5- Get 300000xp from placing Hay Wagon / Pool seçeneğini aktif ederseniz saman arabası veya havuz alıp her yerleştirdiğinizde 300000xp verir yani kısaca level hilesidir.

6- Buy for 0 Sell Manor for 8000000 seçeneğini aktif ederseniz Harvestate Malikanesini bedavaya alırsınız ve sattığınızda 8000000 altn kazanırsınız. Yani buda sonsuz altın hilesidir.

7- Harvest Instantly Hen,Well and Furnace seçeneğini açarsanız fırın,kümesler,kuyu vs.. herşeyi hemen ard arda toplayabilirsiniz.

8- Ask's and Post's will be ready in 1 minute seçeneğini aktif ederseniz Arkadaşlarınıza yada fake hesabınıza 1 dakikada 1 istek , hediye vs.. gönderebilir ödüllü hayvanları 60 saniyede 1 toplayabilirsiniz.

9- Harvest Corps and others 1000 times/harvest seçeneğini açarsanız topladığınız ekinleri vs.. 1 seferde 1000 kere toplamış gibi olursunuz.

10- Remove all rock/wood seçeneğini açarsanız tarlanızdaki bütün taş,kaya,tahta,çöp vs.. temizlenir. Bunu yaptıktan sonra komşunuzu ziyaret edip dönmeniz gerekir.

11- Diğer bir önemli özellikte sağ tarafta gördüğünüz Code Replacer bölümü. Code Replacer bölümünü kullanarak sitede size verdiğimiz kodları kullanabilirsiniz veya programın üst kısmındaki verilen güncel kodları kullanabilirsiniz.

Örneğin ilk kutucuğa:
 e_deco_animated_random_hitchingpost yazıp 
2. kutucuğa
e_animal_adult_chicken_leghornbrown yazarsanız ve ardından Replace tuşuna bastıktan sonra bağlama kazığı satın alıp tarlanıza koyduğunuzda
Kahverengi Ligorin Tavuğu olacaktır. 
Yani sitede size gösterdiğimiz cheat engine ile kod değiştirmenin bu programla yapılan versiyonudur.

Tavsiyeler ve Dikkat Etmeniz Gerekenler :

Programı açtığınızda özelliklerin karşısında OFF yazar yani özellikler kapalıdır. Üstüne tıkladığınızda bir süre Wait yazar yani beklemeniz gerekmektedir. Bir süre bekledikten sonra On yazar. On yazdığında özellik aktiftir ve kullanabilirsiniz.
Programın tüm özelliklerini açmanız bilgisayarınızın kasmasına sebep olabilir. Bu yüzden hangi özelliği kullanmak istiyorsanız 1 veya 2 tanesini aynı anda açmanızı tavsiye ederim.
Ayrıca program 1 dakikada 1 reklam sayfası açar. Bilgisayarınıza virüs bulaştığını sanmayın bu sadece programın açtığı bir reklamdır.
Programı güncellemek veya güncel olup olmadığını denetlemek için update tuşuna basmanız yeterli..


 new version  4.0 Download 

Download Click

Download 2 : Click

Download 3 : Click

Click Watch: Videolu anlatım



40 yorum :

  1. bunu indiremedim bi yardim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmville 2 Hack Tool Updated Direct Download Click Here

      Sil
  2. http://novoupdatetrainerfarmville.tk/ The new download link

    YanıtlaSil
  3. hileyi indirdim acıyorum fakat browser secme yerinde chrome u secince oyun acık oldugu halde "chrome u bulduk fakat oyununuzu bulamadık" diye hata gelio bu neden olabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. choromeden oyunu acmalısın

      Sil
    2. harika bişe ben 80 lwl

      Sil
    3. sadece farmville2 oyunu açık kalsın üste face gibi bişey kalmasın :)

      Sil
  4. komsu yardimina git gel tekrar dene oluyor sonra

    YanıtlaSil
  5. indirip, 2.yi(market) on yaptım ama değişen birşey yok?

    YanıtlaSil
  6. Sanırım güncelleme gerekiyor.Birçok özelliği su an kullanılamıyor

    YanıtlaSil
  7. bende denedim exporl dan açtım oyunu gördü ama hiç bir hile etkisi olmadı

    YanıtlaSil
  8. program cok gec acılıyor acıldıktan sonra flash cokertme yapıyor fırefoxda neden?

    YanıtlaSil
  9. insaat yapımlarında para kısmı ucretsız gozukuyor ama aparatları alamıyorum neden bılgısı olan varmı?

    YanıtlaSil
  10. market hilesi çalışmıyor su vs gibi urunler on oluyor ama hala paralı yokmu çözumu bulamadınızmı

    YanıtlaSil
  11. programı çalıştırdığımda lua engine hatası veriyor nasıl düzelte bilirim...yardım

    YanıtlaSil
  12. hersey calisiyor bi parali olan su gubre vs digerler paraya donmuyor

    YanıtlaSil
  13. arkadaslar hile sadece hayvan ve eslarda ucretsiz oluyor su gubre vs... olmuyor onceden oluyordu simdik olmuyor demekki uyanmislar :)

    YanıtlaSil
  14. 1080 aratıyom 0.01 yapıp zaman kısalmıyo yanıt bekliyom size zahmet

    YanıtlaSil
  15. New Farmville Trainer Link: http://farmville2freetrainerdownload.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayfaya gidiyorum fakat hiç birşey görünmüyor sayfa bomboş biri yadım etsiinn

      Sil
  16. arkadaslar yeni versiyon cikti onu ondirmeniz lazim yeni versiyonu eskisinden daha iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenisi için link verirmisiniz?

      Sil
  17. yeni versiyonu nereden indirebilirim bulamadım yardım edermisiniz link atabilirseniz lütfen

    YanıtlaSil
  18. New Trainer için güncel link arkadaşlar

    http://dropcanvas.com/vr7h9

    YanıtlaSil
  19. İlkay Yurttaş çok teşekkür ederim paylaşım için, çok işime yaradı. Arkadaşlar peki bunun chefville için olanı var mı?

    YanıtlaSil
  20. o 3° codigo n funciono aquele que da para terminar as construçoes na hora vc sabe pq?

    YanıtlaSil
  21. O 3°hack n funciono aque le que termina as construçoes na hora vc sabe pq ?

    YanıtlaSil
  22. arkadaslar bende hack ki indirdim dalmior zour net tou dowload dior indirdim zeni versionunu olmior neden yardim erdermisiniz

    YanıtlaSil
  23. No logro comprar con o, me aparece -1 y es imposible hacer nada.

    YanıtlaSil
  24. arkadaşlar paylaştığınız linklerde programı indiremiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  25. arkadaşlar paylaştığınız linkler açılmıyo programı indiremiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  26. This canvas has been deleted olarak hata alıyorum

    YanıtlaSil
  27. http://dropcanvas.com/g0jv6 buyrun arkadaşlaar yeni trainer link'i

    YanıtlaSil
  28. trainer çalışmıyor indiriyorum her şeyi yapıyorum hile aktif olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trainer 21.05.2014 versiyonu açılmyor. "Someting is wrong with the internet please try again later. Error finding server." uyarısı veriyor.

      Sil
  29. iki ggündür çalışmıyor

    YanıtlaSil
  30. buraya bakan yokmu

    YanıtlaSil





  • Popular
  • Labels
  • Archive